söndag 10 januari 2010

Nötcreme


Söndag. Imorgon rullar Sverige igång igen. Utan tvekan. Lite småstarter har väl skett på sina håll, men nu drar lokotivet iväg igen. Själv börjar jag tycka att det går för fort. Stanna tiden om jag får be! Ingen hör, bara att hålla i hatten och försöka hålla sig kvar!

Jag har haft en härlig helg. Igår umgänge med tjejerna. Oerhört skönt att träffas! Jag bjöds på många goda skratt och jag blev så himla glad! Jag tror jag log hela vägen hem! Underbara människor, tack för denna kväll!

Idag har jag haft besök av pianisten med familj. Barnen lekte och vi umgicks hela dagen lång. Det var verkligen länge sedan vi sågs så det var på tiden. En härlig dag!

På eftermiddagen hade jag besök av min efterträdare på jobbet med fru och deras väldigt söta son. Lek och skoj igen! Mkt trevliga människor. Det komiska är att jag och frun gått i samma klass fram till åk 4. Hon lärde mej att lyssna på David Bowie och vi åt enorma mängder nötcreme på den tiden det begav sig.. nu satt vi här dryga 20 år senare!
I afton har jag slipat på CVn och skickat in den till en arbetsgivare. Pirrigt och spännande!

Inga kommentarer: