tisdag 7 juli 2009

Sömmerskefasoner och hot dogs på Max

Härom kvällen fick jag sömnadshjälp av Hofslagerskan. Här försegår lite småhemliga syprojekt nämligen.. och idag blev jag klar. Bra! Slingmedlet står oanvänt i mitt damrum. Kanske imorgon? Så skall det också bakas till tusen och spelas för nästa vecka är det ju performence dax. Det är mkt nu. Något som inte är så bra är att pianot står rum i rum med Lillemans sovstuga. Inte bra. Det betyder att tex idag gick mej chansen förbi. Rackarns, får man säga om den saken!

Så igår tänkte vi käka på Max. Sagt och gjort. Kärleken fick telefon, han gick där och babblade om affärer som vanligt. Så var vi framme vid Max och jag travade in.. Inte bara jag. Även Kärleken OCH hunden! Behöver jag säga hur mkt alla stirrade inne på Max. Huh, komik på hög nivå!

Nu nalkas bädden och Nukku Matti, se jag orkar inte göra en endaste liten sak till denna afton! Guten nacht!

Inga kommentarer: