tisdag 22 september 2009

En fjäril mindre!

Ibland hamnar man i rullning och nu verkar jag verkligen ha fått upp farten! Nu är det klart att vi packar ner våra små pinaler och flyttar hemmet. Eller det har egentligen varit klart att vi ska flytta, frågan var bara vart! Nå, nu vet vi det och det känns ljuvligt skönt att allt är klart! Hurra vad roligt och spännande det ska bli! Äntligen kan jag söka dagisplats och ordna med saker inför framtiden nu när vi vet!

Andra saker ska också falla på plats. Snart spricker jag. Ibland råkar man vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Jag kan undra hur i allsin dar jag kan vara där just nu, när jag känner mej tämligen avskärmad från världen som snurrar på därute här där jag går hemma med mitt älskade lilla barn! Tydligen har jag någon slags kontakt med markytan för här rör det på sig. Ibland sker processer utan att man märker det och nu sker det visst på alla plan!Funderande står på agendan här. Uppdatering sker så snart jag vet nåt! Hoppas det är imorgon. Och jag hoppas det går som jag vill. Åh, vad jag hoppas! Ända in i märgen! Ibland drar man sig för att ringa det där samtalet, bara för att man vill hålla kvar känslan.. jaja den som lever får se. Omtumlande är det iaf. Lite migränkänning hade jag idag och undra på. Min hjärna går på högvarv!

Tjoho vad jag är glad! Kvällspussar till höger och vänster!!

Inga kommentarer: