onsdag 2 september 2009

fin dag

Idag har jag varit på min arbetsplats och haft en underbart rolig dag! Jag har faktiskt världens bästa jobb! Till det oerhört livfulla, färggranna kollegor med glimten i ögat. De är tuffa och mjuka och underbara, allt i ett. Ja, jag gillar dem skarpt! Det var verkligen kul att jobba, alldeles lagom mycket med en dag också! Jag hamstrade verkligen positiv energi i denna kreativitetens kammare.

Kärleken var hemma med våran minsta kille och det gick bra förstås. De har myst här hemma hela dagen. Jag höll ut med att ringa hem ända fram till lunch! Inte för att jag tvivlar på någons förmåga, det är bara mitt modershjärta som klappar..

Dagens plus: är positiva energier människor emellan.

Jag säger som min kära vän brukar säga, åh, vad det är härligt att leva!

Inga kommentarer: