söndag 18 oktober 2009

höstsöndag


Söndag igen. Vart tar helgerna vägen? Jag som skulle uträtta en rad saker denna helg kan bara konstatera att tiden brinner! Tyvärr lite grå himmel idag. Ska gå ut en sväng i friska luften iaf. Alltid skönt att komma ut. Jag är en sån som blir galen om jag inte får chans att vistas utomhus.

I fredags spenderade jag dagen med Konstnärsväninnan och vi hade en skön dag tillsammans. Barnen leker och är så nöjda när vi ses. Dessutom är det ju extra roligt att leka med någonannans leksaker. Bara bonus mao!

Igår hade jag besök av die lererinne och det var mkt roligt att träffas. Vi avlade ett besök på Rädda Barnens affär nere i källaren och drack the så det slog härliga till.
Kvällen spenderades med film i soffan. Givetvis somnade jag och innan jag visste ordet av var söndag ett faktum.

Nu är det bäst att sätta fart med att njuta av denna dag innan den också försvunnit. En skön söndag önskar jag Er.

Inga kommentarer: