torsdag 9 april 2009

Mera flow

Skärtorsdag. Idag fyller Jycke 4 år! Hur kan tiden ha gått så fort? Vad stor och klok han har blivit vår fyrbenting! Iaf ganska ofta! ;) Vill minnas att det inte var det jag tänkte när han rymde på isen förra veckan..

Aptrist väder. Verkligen. Jag och Lilleman tog en ytterst liten promenad innan vi mötte Lärarinnan från Sunderbyn och fikade med henne på stan. Mkt trevligt. Lilleman sov hela tiden.
Livsprojektet "rensa nothögen" som är påbörjad fick en skjuts efter detta möte. Det bidrog till lite oanad energi. Bra! Fyra pärmar utrensade. Jag är så stolt över mejsjälv! Nå. Törs inte tänka på hur många pärmar som finns kvar, men jag ska nog ta mej igenom dem också..
Efter utrensningen gjorde jag fotavtryck på Lilleman. De blev så fina! Det måste ju vara tecken på att energierna genast börjar strömma i vårt hem så fort man blir av med gammalt bråte! Jag väljer att tro det iaf!

Vad önskar man sig i påskägget då.. fred på jorden och mkt choklad! Glad Påsk, vi ses på Blåkulla..

1 kommentar:

e sa...

Jag kom åxå igång med röjningen inne i mitt rum igår! =)