torsdag 6 augusti 2009

Hjärtpick!


Dagarna flyter ihop så smått men eftersom jag alltid börjar med en väderleksrapport så gör jag det även denna afton. Solen håller i sig och det är riktigt ljuvligt sommarväder häruppe! Igår utflyktade jag tillsammans med Konstnärsväninnan vid Lulsundet. Picknick varvat med blöjbyte. En härlig eftermiddag.

Idag har vi varit på bebisträff hemma hos ett par från familjegruppen. Denna gång bjöds vi in till en fantastisk lägenhet i stadshotellhuset med en tillhörande, om möjligt än mer fantastisk alldeles egen terass. Vad det är spännande att gå in i hus och se hur det ser ut! Jag måste nog bli mäklarassistent ändå.. Mitt senast påkomna reservyrke! Bebisarna växer så det knakar. Så spännande att träffa dem och se hur de utvecklas, de små sparvarna.

Här hemma råder utrensning. Laddar för loppis som vi tänkte ställa till med i Bensbyn. Kommer helt lägligt känner jag!

Lilleman har fått en gåstol och det är ett mirakel hur han svischar fram här i hemmet. Han är så lycklig över att kunna ta sig fram för egen maskin! Hans lilla hjärta pickar så fort så fort när han är upphetsad! Nu sover han sött iaf.. och snart även jag.. nattenatt!

Inga kommentarer: