lördag 22 augusti 2009

Lördag

Jag får små hintar om att jag är en lat bloggerska och ja, det är jag verkligen!! Nu måste jag ju bli bättre på uppdateringen!

Idag har jag spenderat dagen på Örnäsets loppmarknad tillsammans med Hofslagerskan och Die Lereinne. Det blev en trevlig dag minsann med många kändisar och bekantingar. Loppisar är ju så trevliga just av den anledningen! Lite skrot blev jag av med dessutom. Yes! :) Kärleken har spelat golftävling, så vi är båda mkt nöjda med dagen!

Ikväll är jag bjuden till Hästägarinnan som fyllt år i veckan. Najs. Nu gäller det bara att inte känna efter hur trött man är efter en lång dag!

Träningsvärk. Det första passet på tio månader tog jag i veckan. Afro power dance. Så kul! Man får ny energi och är utomordentligt glad när man går hem. Det känns dock i en och annan del av kroppen. Har små funderingar på att gå på nåt pass imorgon.

Trevlig helg alla trevliga.

Inga kommentarer: