söndag 23 augusti 2009

Måndag


Måndag i ankommande. Då! Det är nämligen dags att ta sej i kragen efter en härlig sommar! Vårens ihärdiga promenerande byttes mot lata dagar i solen. Matvanorna har sett bättre dagar och nu får man minsann försöka vara snäll mot sin kropp. Man har ju bara en!

Jag tänkte att om jag lovar någonting här på nätet så blir ju trycket på mejsjälv lite större. Så, den här veckan ska jag träna iallafall 3 ggr. Till det ska jag försöka promenera åtminstone 30 min varje dag. Gärna mer. Så nästa söndag måste jag krypa till korset och berätta för hela cyberspejs huruvida jag håller mina ställningstaganden. En liten bödel hade jag också behövt i hasorna..

Mitt träningskort började nämligen ticka förra veckan så nu är det bara att motionera så att det slår härliga till. Jag har varit på ett pass. Det var underbart kul och jag var sÅ glad när jag gick hem. Motion gör att man mår bra på alla fronter! Hallelujah!

Inga kommentarer: