torsdag 8 januari 2009

Flow



Materiella ting. Betyder ingenting. Så är det ju. Det vet vi ju alla.



.......................................................................MEN!

Ett litet, litet, litet men.. en viss symbolik finns det nog med min sinnesstämning och dagens bild..

Nu börjar jag tro att världen är emot mej. Inget Visakort. Inget körkort. Ingen bankdosa. Och nu ingen mobil! Fel av mej, själva mobilen fungerar, men SIMkortet har lagt ner.

Jag är tacksam för en hel massa saker och jag borde nog skriva en lista över det hela, men jag är för sur och otacksam idag. Så jag sätter mej ner och väntar på allt som ska komma med posten.. väntar på att ansökan om nytt körkort ska komma, mitt nya visakort ska komma, mitt nya SIMkort ska komma.. under tiden roar jag mej med att åka de 12 mil jag har till banken.. eftersom jag mitt snille är kund hos Pitedalens Sparbank. Why oh why??

Jag har bara en sak att säga. Baska!

Inga kommentarer: