lördag 3 januari 2009

Lugna bananer




Lugn helg har vi här. Nästan så att vi båda klättrar på väggarna! Kanske börjar det bli mkt av det goda. Dax att återfå rutiner? Eller är vi helt enkelt dåliga livsnjutare?

Själv är jag irriterad för att jag förlagt visakortet samt körkortet! Oerhört frustrerande! Jag har sökt överallt, men de kommer inte fram. Som på beställning kunde jag heller inte hitta bankdosan nu när det var dax att betala räkningarna. Tecken på att jag är tämligen förvirrad!! Nu har iaf bankdosan kommit fram, totalt sönderbiten! Verkar som att Mr Jycke har gett den en rejäl omgång, för den kommer inte att se fler räkningar bli betalda!

Jag har funderat på att göra en magavgjutning och jag hittade en sida som beskriver hur man ska bära sig åt. http://www.mammas-mage.com/avgjutning.htm De råder gravida att göra det vecka 36, men själv vet jag att när jobbet sätter igång igen så kommer jag inte att hinna. Tänkte passa på nu medan jag är ledig.

I fredags var jag till barnmorskan som trodde att bebisen nu håller på att vända sig. Nu låg bebisen nämligen långt nere på tvären! På måndag ska vi på ultraljud igen och det ska bli väldigt spännande! Hjärtljuden tuffade på i 148 slag per minut. Det är så fantastiskt att höra!

Inga kommentarer: