söndag 17 maj 2009

Sunday

Helgen har rusat förbi. Sommarvärme har vi haft, ljuvligt! Igår promenerade vi förbi Kärlekens mamma och strosade genom stan. Vi stod i världens längsta kö för att få avnjuta årets första mjukglass. Jag förstår egentligen inte vart dagen tog vägen, helt plötsligt var det kväll. Kvällen bjöd på cykeltur längs gultzaudden när solen precis var på väg ner. Det var en riktig "nära-naturen-upplevelse" och jag förbannade mejsjälv att jag inte tog med kameran, för solen var alldeles röd. Tänker förstås genast på den sången, solen är så röd mor.. jag har sagt det så många gånger och det tåls att upprepas. Det finns en sång för varje tillfälle i livet..

Idag spenderade vi dagen i Hagaviken hos Kärlekens syster. En härlig dag utomhus med full sol. Det riktigt bränner i mina kinder!

Inga kommentarer: