söndag 22 februari 2009

BF


Då var den här, dagen D som vi har väntat på! Datumet som funnits på våra läppar så mången gång. 22/2, Piadagen! Kanske tänker bebis komma fram först till mars. Det får vi se!

Igår var jag och hälsade på storebror och hans familj. Nu hörde han av sig och meddelade att de ligger i magsjuka hela gänget. Själv håller jag alla tummar jag har att jag slipper denna fruktansvärda åkomma. Det hela får mej att tänka på misans sång från mumintrollen.. "en misa har jag varit i alla mina dar, misären är min moder och miserabeln är min far".. varför finns det alltid en sång för allting? Dessvärre minns jag inte vem Misan var! Det var nog alldeles för länge sedan jag läste muminsagorna.

Ikväll är det Nip/tuck på teve. Denna helt rubbade serie berikar mitt liv!


Inga kommentarer: