söndag 8 februari 2009

Vecka 38 here we come


Då gick vi in i vecka 38 och nu är det bara 14 dagar till BF! Spännande som bara den! Lite mensvärkliknande känningar har jag haft, kanske han tänker komma ut snart lilla Herman som han råkar heta för tillfället!

Fredagskvällen var lugn, kände mej dödstrött så det blev en tidig kväll.
På lördag steg Kärleken upp och drog iväg på innebandymatch där han blev tacklad så illa att hans korsband nog gick av. Det återstår att se imorgon då han ska till vårdcentralen, han måste ha kryckor vad det verkar. Kanske får vi ta varsin rullstol om vi måste åka in på BB mitt i natten...

Igårkväll vankades det tacos och schlagerfestival hemma hos Die Lererinn på Kallkällan. Det var Värdinnan, Dagbarnvårdaren, Receptionisten och jag, "den besatta". Mkt gott och trevligt!! Härligt är det att spendera tid i goda vänners lag.

Idag kalastajm! Kärlekens tur att bli äldre. Kalaset ägde rum ute i Lövudden hos tvillingbrodern och hans familj. Vi behövde inte ordna med någonting och det kändes ganska skönt i detta hushåll med en halt och lytt karl som stapplar fram och sen jag, en besatt, förkyld michelingumma med lite ork. Alltid kul att träffa Kärlekens fina familj, så även idag. Han blev uppvaktad av sin familj och fick bla ett "pappa på BB kitt", en nytt nr av Illustrerad Vetenskap, snusdosor, frukt och kalsonger! Hihi!

Av mej fick Kärleken en lektion hos en golfinstruktör där han ska få göra en svinganalys! Snacka om att jag har tänkt så det knakar!! Det är nästan så man undrar om jag har slagit huvudet nånstans!! Nu måtte han bara bli bra i knät!

Inga kommentarer: