torsdag 19 februari 2009

Mission completed


Idag avslutades musikalprojektet med 3 föreställningar och alla var så nöjda och glada. Det har varit så roligt att samarbeta med de eminenta fröknarna och eleverna har varit positiva och duktiga.

När vi hade gjort sista föreställningen blev jag uppkallad på scenen framför alla föräldrar och fick fina ord på vägen av mina kollegor och en blomkvast med underbart lila tulpaner som jag älskar! Själv är jag ju inte så mkt för att slå i blickfånget på det viset om jag inte spelar eller sjunger, då blir det annorlunda, man har ju liksom ett budskap att förmedla- så jag måste säga att detta gjorde mej lite generad, men det värmde såklart! Eleverna var söta och en del kramar har jag minsann också fått idag. Sådant gör ju att ett frökenhjärta smälter!

Nu har jag tömt alla mina grejer på jobbet och dagarna tänkte jag nu spendera med att läsa, ligga i soffan och kanske promenera i dagsljuset tills bebisen kommer. Försöka njuta av dagarna och samla kraft!

Imorgon väntar besök hos Barnmorskan. Men först efter en lååång sovmorgon!

Inga kommentarer: