onsdag 4 februari 2009

hästfika

Tämligen kort dag på jobbet idag. Skönt! Musikalprojektet är dock väldigt roligt, man får verkligen en kick! Dans, sång, musik och drama. Precis så jag älskar att jobba. Urkul!

Hästägerskan smsade och frågade om vi skulle ses på stan. Sagt och gjort. Vi träffades på TA som är ett riktigt mysigt fik i 50-tals anda. Jag fick uppdateringar från stallet och hennes liv. Mkt trevligt! Jag har ju tänkt åka ut till stallet så många gånger, men tiden går så fort!!

Sedan tog jag mej i kragen och tog de där fotografierna till mitt nya körkort. Jag såg ut som en liten knubbsäl på bilden, men vad göra.. knubbsäl eller inte, nu ska jag bara skicka in blanketten så att jag får mitt nya driving licence nångång!

Hem för att käka middag och sedan iväg mot kronan och hundträning. Kanske var det sista gången på länge? Vi får se hur det känns nästa vecka. Nu börjar jag iaf att känna att jag inte orkar med så mkt aktiviteter efter jobbet.

Imorgon ska jag prova ut skenorna till mina handleder på arbetsterapin.. var tvungen att ta ut en halv sjukdag för att få en tid denna vecka, men vad göra. Hälsan i första hand!

Inga kommentarer: